lørdag 8. mars 2014

Kråkesølv - Ikke rart vi bli sprø

"Ikke rart vi bli sprø" er muligens den beste låta bodøgruppa Kråkesølv noen gang har laget. Den er første smakebit fra bandets selvtitulerte fjerde album som kommer i salg 28. mars, og jeg blir ikke veldig overrasket om det er mer awesomeness på gang der. Jeg har hatt "Ikke rart vi bli sprø" på noe i nærheten av konstant repeat siden den kom i januar og ser til de grader frem til å høre mer. Jeg har skrevet om låta tidligere også og omtalte den slik: "Dette er et jubelbrus av en låt, feiende flott, intenst melodisk og morsom, et overstyrt popmonster som tikker inn på litt over tre minutter." Jeg står stadig inne for den, og siden jeg ikke har fått med meg videoen før nå, kjører vi på med den.

Se og hør

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar